Saturday, May 4, 2013

Kitap Avı: 4 Blogger 16 Soru

Sihirli Kitap(Mavi), Vampirellanın Güncesi(Kırmızı), Saklama Kabı(Turuncu),Sihirbazın Güncesi(Yeşil) birbirinden güzel sorular hazırlamışlar. Sihirli Kitap'ta etkinliği görünce ben de hemen atladım tabii.



1. Başladığın ama nedense bitiremediğin bir kitap?
Vampir Günlükleri: Uyanış ve Savaş. Yazın baştan okuyup bitirmeyi planlıyorum.

2. Şu ana kadar karşılaştığın en garip fantastik yaratığın yer aldığı kitap?

Şinigamilerin bulunduğu Death Note olabilir. Mangalar sayılıyor mu?

3. Güçlü bir dişi? Girl power.

Aslında bir sürü güçlü, kaplan gibi kadın karakterle karşılaşıyoruz; ancak ben hepsinin içlerinde sakin bir yavru kedi olduğuna inanıyorum. Daha kaçamak bir cevap olamazdı.

4. Çabuk! Kitaplığından hiç düşünmeden bir kitap seç ve ilk cümlesini yaz!

"Bir zamanlar ne eski anıları ne de uzun bacakları olanlara uzak gelecek bir köy vardı" (Masallar-J.R.R. Tolkien) 

5. Adaya düşsen yanında olmasını isteyeceğin kitap hangisi?

Kemikler Şehri nedense aklıma ilk gelen. Bir adada eğlenceli bir şeyler okumaya ihtiyacım olacak gibi.

6. Aile üyelerinden gizli aldığın kitap var mı varsa hangi kitap?

Sanırım, hayır. 

7. Hediye olarak gelen ve seni en çok mutlu eden kitap nedir?

Gri Gölgeler Arasında (Ruta Sepetys) sürpriz bir hediyeydi.

8. Yarın dünyanın sonu olacak olsa hangi kitabı ya da seriyi okumadın diye üzülürsün?
Çok, çok fazla var; ama Kitap Hırsızı kitabını ölesiye merak ediyorum.

9. Kitaplığında bulunan en yaşlı kitap hangisi?

Kitaplığımda aile üyelerinden kalma bir sürü eski kitap var ve hangisinin en eski olduğunu bilemiyorum.

10. Yoo adamım, milyonlar verseler satmam, kıymetlim o benim dediğin kitabın hangisi?

Uyumsuz'un UK edisyonu. Benim kitaplığımda kalmalı.

11. Bazı kitaplar vardır, öyle çok kişi bilmez. Popüler olmadığı için   mutlusundur. Nasıl desem kendine özel hissedersin. Senin kitabın hangisi?

Kitaplığımda bu tarz çokça kitap var, Zaman Hırsızı ise küçüklüğümün bir parçası diyebilirim.

12. Kitap ödünç alır mısın? Kütüphane alışkanlığın var mıdır?

Birkaç kere almışlığım var sadece, kütüphaneleri severim ancak kitapların elimde olmasını seviyorum.

13. Gerçekten kitap okumaya başladım dediğin kitap?

Açlık Oyunları- Suzanne Collins. Daha önce de okurdum ama kitaplara duyduğum bağlılık bu seriyle başladı.

14. En fantastik kitabın hangisi?

Tolkien'in her hangi bir kitabı!

15. "5 üzerinden 6 verirdim ama Goodreads izin vermiyor," dediğin bir kitap var mı?
Sefiller - Victor Hugo

16. İkinci el kitaplar sana hitap ediyor mu?
Yıpranmamış olduğu sürece göz atılabilir. Ama ilk okuyanın ben olması her zaman tercihimdir.

No comments:

Post a Comment