Sunday, May 12, 2013

Fan Art Pazarı #2

Fan Art Pazarı'nın ikinci haftasında bir kitabı değil de karakteri ağırlamaya karar verdim. Konuğumuz ise benim büyük bir hayranlık duyduğum Finnick Odair.
Belirtmek isterim ki, Finnick, benim en sevdiğim kitap karakteri. Açlık Oyunları zaten benim için çok çok özel. Ama Finnick bambaşka. Daha Açlık Oyunları'nı okurken nasıl öleceğini biliyordum kendisinin. Yine de yalan olduğunu düşünüp bağlanmıştım ona. Öldüğünde deli gibi hıçkıra hıçkıra ağlamıştım, sanki gerçek bir insan ölmüş gibi. Annie ile aşkları gördüğüm en saf aşktı. Ne Gale, ne Peeta ne de günümüz romanlarındaki bir erkek karakteri... hiçbiri onun gibi değildi, olamazdı. Ve hala onun gibi bir karakter yaratılmadı.
Resimlerin biraz kalabalık olduğunu belirteyim, uzun bir yazı oldu; resimlere, mektuplara doyamayacaksınız yine de.










 




















 


 

 


 




           
 



 

 




 
 

 


 



No comments:

Post a Comment