Tuesday, May 14, 2013

Kargo Ne Getirdi? #2

Cumartesi günü sürpriz bir alışveriş yaptım Scala Kitapçı'dan. Şöyle sürpriz oldu, elimde okunmayı bekleyen on, belki daha fazla kitap olduğundan bir süre almamayı düşünüyordum; ancak ben fazla duramıyorum kitap alışverişi yapmadan. Hazirana kadar yoğun bir süreçte olduğumdan az kitap alayım dedim ve yaklaşık kırk kitap arasından dörde indirgedim alışveriş sepetimi. En zorlu süreç zaten alım aşaması. Hal böyle olunca ben de serilerin devam kitaplarını alayım dedim. Ne zamandır okumayı beklediğim kitapları aldım. Biraz sonradan takip ediyormuşum gibi oldu gündemi ama her kitabı çıktığı gibi alamıyorum. Bazen -Tanrı kitabı gibi- beklettiğim de oluyor.
Fazla uzattım sanırım, şöyle göstereyim üç güzel kitabımı:

Ben de telefon kamerasına alıştım iyice.

Yukarıdan aşağı; 
  • Ruh Bağı (VA #5)
  • Tanrı (Covenant #3)
  • Oniks (Lux #2)
Bir de baskı ve kapaklar hakkında konuşayım biraz. Ruh Bağı ve tüm VA serisinin kapakları hakkında söyleyecek sözüm yok ama ilk defa Artemis'in bir baskısını beğendim.Yeni basım sanırsam, serinin diğer kitaplarına nazaran kaliteli duruyor. Ayracı da çok beğendim aynı zamanda. Oniks'de Daemon'ın gözler ne olmuş öyle? Tanrı'nın da -herkesin aksine- kapağını çok beğenmedim. Kızın boynu olmasaymış iyiymiş ama DEX'e orijinal kapaklarıyla çıkarttıkları için teşekkür ederim yine de. İyi de olsa kötü de olsa orijinal kapağı her zaman tercih etmişimdir.
Şimdi ise işin en zor yanı var. İlk önce hangisini okuyacağım? 

İncelemeleri yakında blogda!

No comments:

Post a Comment