Sunday, May 5, 2013

Fan Art Pazarı!


Bugün aklıma gelen bir fikri hayata geçireyim dedim. Kitapların en güzel etkilerinden biri sanatı etkilemesi sanırım. Kitap kurtları okumakla kalmıyor, resimlerini de çiziyorlar. Ben de her pazar sizinle sevdiğim bir kitabın/serinin fan artlarını paylaşmaya karar verdim. Küçük bir sürpriz daha var, kendi fan artım da yer alıyor yazı da.
Fan Art Pazarı'nın ilk konuğu ise animasyonu da yapılan, Neil Gaiman'ın eşsiz eseri Coraline.

Öncelikle bu güzel kitabın kapaklarını paylaşmak istiyorum. Hepsi o kadar güzel ki yazıya hangisini koyacağıma karar veremedim, ben de hepsini paylaşayım dedim.







 

Fan Artlar



 










 






 

 
Bu da benim bir aralar çizdiğim, pek hoş olmayan fan artım. Aslında tarayıp bilgisayarda photoshopla düzenleyecektim ancak tarayıcımda bir problem oldu. Ne yapalım.


Bir sonraki Fan Art Pazarı'nda hangi kitabı/seriyi görmek istediğinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. Sizin çizdiğiniz, bulduğunuz fan artlar varsa yoruma yazmaktan çekinmeyin! 

No comments:

Post a Comment