Tuesday, September 3, 2013

Küçük Bir Alışveriş

Bugün dışarı çıktığımda, hiç hesapta olmayan küçük bir kitap alışverişi yaptım. Her şey annemin bir Harlan Coben görmesi ile başladı...
Dışarı da bulunan rafta görüp kaptı hemen. Ben de Anansi Çocukları'nı ve Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın'ı sordum ancak ellerinde yokmuş. Büyük bir hayal kırıklığı ile gezindim içeride. Apollyon ve Ayaklı Bela bana "Beni al" diyerek göz kırptı resmen. Okunacak sürüyle kitabım olduğundan iki üç tane almak olmaz dedim. Tek bir kitap almaya zorladım kendimi. Tanrı'nın Unutulan Çocukları bir süredir aklımda olan bir kitaptı, bu aralar biraz ciddi bir şeyler okumayı düşünüyordum. İsaebet oldu. Kaplan! Kaplan! dan sonra okumayı düşünüyorum, ancak biliyorsunuz benim sağım solum hiç belli olmaz. Çok başka bir yorumla önünüze çıkabilirim. Yine de fazla uzatmadan okumak istiyorum bu kitabı.


Annem de Harlan Coben'in Geri Dönüş isimli kitabını aldı. Evde yazarın bir sürü kitabının bulunmasına rağmen hala birini okumuş değilim. İçlerinden birini bu yıl içerisinde okumayı planlıyorum.

Tabii dergi bakmadan da olmaz. Takip ettiğim tek dergi olan Sinema dergisini aldım hemen. Bir Kemikler Şehri posteri beklemedim değil, ne var ki hiçbir poster verilmemiş bu ay; üzüldüm biraz.

Kitaplarımız beyle efendim. Yarın İstanbul yolcusuyum, Kabalcı, Rob389 gibilerine saklıyorum kendimi. Bir servet dökmeden dönmem dileği ile...
Bol kitaplı, mutlu günler.


No comments:

Post a Comment