Thursday, September 12, 2013

Mimlenmişim ki

Kitaplarla Mecara tarafından mimlenmişim! Kendisine çok teşekkür ediyorum. Soruları yanıtlamayı her zaman çok sevmişimdir. 

1) Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?
Mucizeye yakın birçok olay yaşadım ama ölsem de unutamayacağım bir şey olmadı.

2 ) Almayı düşünüp de alamadığınız ne var ?
Almayı/yenilemeyi düşünüp sürekli ertelediğim birçok şey var, kitaplarla ilgili de Uyumsuz'un Türkçe baskısı ve Evrenin Ötesi diyebiliriz.

3)Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
İspanyol paça giymem, beni kilolu gösterdiğini düşündüğüm bir şey varsa giymem, yana çizgili şeyler alamamaya çalışırım.

4)Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar ?
Kesinlikle özentilik en nefret ettiğim huy. Ne popülerse ona göre davranan, herkesin yanında değişen insana da katlanamıyorum. Yeteneği olmayıp da milyonları cebe indiren ünlülere de kin tutmuyor değilim.
 

5)Sizi en iyi tanımlayan kelime?
Tek kelimeyle anlatılmayacak bir insanım, deyip hava atarmış gibi yapıp çok güzel ekerim soruyu!
 

6) Hayata yeniden gelme şansınız olsaydı nerede doğardınız ?
Aklıma gelen ilk yer California oldu.

7)Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir ?
Kendisinin fotoğraflarını çeker, film izler, dans eder, karaoke yapar, resim çizer... kişiden kişiye değişir bunlar, daha bir sürü yapılacak şey var.

8)Nikah masasında evleneceğiniz kişi size hayır derse ne yaparsınız ?
İlk önce şaka olduğunu sanarım, sonra ağzım açık yüzüne bakarım. Şaka değilse kalkar giderim. Bir daha da konuşmam kendisiyle. Tabii bu mantıklı olan karar, o anki ruh haliyle salonu kana da bulayabilirim.

9)İnsan kaderini mi yazar kaderinimi yaşar ?
Ben kaderi, insanların olaylara boyun eğme şekli olarak görüyorum. Hiçbir şeyi sorgulamayan insanlara, "kaderde varmış" deyip geçmek de kolay gelir. Yani insanın kaderini kendisinin yazdığına inanırım.

10)Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime ?
Fear.
 

11)İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
Hatırlamıyorum maalesef.

Bir mimin sonuna daha geldik. Yine kaytarmacalık yapıp, isteyen herkesi mimleyeceğim. Alın blogunuzda paşa paşa cevaplayın, gönlünüz isterse Deniz'in Yorum Durağı mimlemiş dersiniz; kabulümdür. Yeni yeni mimleriniz varsa beni de dahil etmeyi unutmayın der, kapatırım. Yeni yazılarda görüşmek üzere, güzel günler.

No comments:

Post a Comment