Monday, September 9, 2013

Filler İçin Su: Çekiliş Sonucu

İkinci çekilişim de gece itibariyle son buldu. En heyecanlısı tabii ki sonucu açıklamak. Şöyle arkadan bir ritim alayım...

Hayır, durun! Önce göndereceğim paketi yayınlayayım.


 Ayrıca kitabın ilk sayfasında, bana ait bir kara kalem çizimi bulacak. Ama o, ona sürpriz olsun.



İkinci çekilişimin tahilsisi ise: Miranda Öztürk adlı izleyicim! Tebrik ederim, umarım kitabı ve hediyeleri beğenirsin. Beş gün içerisinde, kargoyu göndereceğim adres ile birlikte facebook sayfamdan bana ulaşmanı rica ediyorum.

Kazanamayan kitapseverlerin ise üzülmesin, çünkü çok yakında bir sürü, hem de daha dolu çekilişle burada olacağım. Belki bir seri hediye edebilirim... Fazla spoiler vermeden gideyim en iyisi.  Herkese bol kitaplı günler.




2 comments:

  1. Tebrikler :) Diğer çekilişini heyecanla bekliyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diğer çekiliş çok yakında geliyor :) Takipte kal!

      Delete