Friday, September 27, 2013

3. Çekilişim Sizlerle!

 Muhteşem Yaratıklar Serisinin İlk Üç Kitabını Kazanma Şansı

3. bir çekilişin çok yakında olduğunu söylemiştim, ancak bazı kişisel nedenlerden dolayı bloga girebilme olanağım bayağı daraldı. Bu yüzden de üçüncü çekilişin tarihi gecikti. Neyse sonuç olarak burada, üçüncü çekilişimle, üç kitapla birlikte sizlerleyim!
Bu sefer, üçüncü çekilişte, üç kitap birden vereyim dedim. İyi mi ettim ki?

Evet, evet, Çok beğenip blogta yorumunu da yaptığım Muhteşem Yaratıklar ve iki devam kitabı içinizden birinize gidecek beyler bayanlar. Şansımı deneyeyim, diyorsanız alttaki Rafflecopter abimize buyurunuz.

*Yayıncı'nın hiçbir katkısı yoktur, tamamen kendi imkanlarımla yapmaktayım
*Çekiliş 10/10/13 tarihinde sonlanacaktır
*Kazanan, bir önceki çekilişteki gibi raff. ile belirlenecektir
*Yaş sınırı yoktur
*Çekilişe sadece Türkiye sınırları içindeki izleyicilerim için geçerlidir
*Kitapları ilk okuyan siz olacaksınız, dolayısıyla ikinci el değildir
*Kargo ücreti benim tarafımdan karşılanır
*Kargoda kaybolan ya da hasar gören ürünlerden sorumlu değilim

 


a Rafflecopter giveaway

82 comments:

  1. merhaba çekilişe katıldım hediyeler süper m.akici32@mynet.com

    ReplyDelete
  2. Merhaba:))) Bütün şartları yerine getirdim.Bakalım şans bu safer kime gülecek....nuraydurmus1974@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Şartlar tamam:) Şans benimle olsun:)
    lavinyaninruyasi@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. çekilişe katıldım
    peren80@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Okumak istediğim bir seri :) Teşekkürler!
    manahesa.29@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Çekiliş için teşekkürler. Mail adresim: melihaaktas@windowslive.com

    ReplyDelete
  7. Çekilişe bende katıldım yorumlarından sonra okumayı düşündüğüm bir seri umarım şanslı olurum.
    zeynepkb_@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. bende şansımı denemek istedim :)
    masuminciler@hotmail.com.tr

    ReplyDelete
  9. guldeste-gul@hotmail.com

    katıldım

    ReplyDelete
  10. Muhteşem Yaratıklar filmini izlemiştim. uzun zamandır bu tür kitap okumuyordum. çekiliş bu yüzden çok hoş oldu =)
    ilkzamska@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Harika kitaplar kime kısmetse artık şimdiden hayırlı olsun. Çekiliş için teşekkürler.
    saydax@tnctr.com

    ReplyDelete
  12. Harika çekiliş harika kitaplar.damladurmusd@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Bütün şartlar tamam:))) gulaytakaz@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Ne zamandır okumak istediğim bir seriydi. Kazanırsam süper olacak :)) tugcenighter@gmail.com

    ReplyDelete
  15. daha önce okumadım ama öyle anlatmışsın ki insana mutlaka okumam lazım dedirtiyo.. :)

    fndkfndk@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Merhaba çekilişe bende katıldm.
    email: gul456_123@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Kazanmayı isteriim :)

    hasanokcumutlu@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Bütün şartlar tamam.Bakalım şanslı kişi kim olacak:) tulay7608@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. şartlar tamam. hadi hayırlısı :)
    tugcek.96@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Kazanırsaamm çook mutlu olurum :)

    kubrancak@outlook.com

    ReplyDelete
  21. Çekilişe katıldım ama yorum bırakmam gerektiğini daha yeni farkediyorum :)
    gfc : FURKAN
    angelapermus_98@hotmail.com
    sevgiler...

    ReplyDelete
  22. sanshosei@gmail.com
    Konusu ilgimi çekti , kapaklar bana göre sade kalsa bile kitabın kendini okutacağını düşünüyorum :)))

    ReplyDelete
  23. Bende katıldım :)
    kevsery1453@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. bende varım

    ece_alibasoglu@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Blogum olmadığı için bazı şartları tamamlayamadım :(
    kikikiki18@outlook.com

    ReplyDelete
  26. Hadi hayırlısı :D
    kayraneko@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Şartları yerine getiririm, bu güzel çekiliş için teşekkürler :) rumeysad90@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Bende gidim almayı planlıyordum :)
    cekicaysenur@gmail.com

    ReplyDelete
  29. nessylee5@gmail.com
    Şartlar tamamdır , çekiliş için teşekkürler :)

    ReplyDelete
  30. Tüm katılımcılara bol şanslar :)
    hlucy345@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. Umarım bu sefer şans bana da güler :D
    screamsky-34@hotmail.com
    gfc : Kınn

    ReplyDelete
  32. nurcanyanmak@gmail.com
    sevgilerle....

    ReplyDelete
  33. şanslı olmak ümidiyle
    bodrumluseko@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Serinin ilk kitabını okudum ama diğerlerini okumak daha nasip olmadı , umarım benim yanımda olur :P
    asosyalvar@gmail.com

    ReplyDelete
  35. merhabalar;

    incitanem_48x61@hotmail.com

    ReplyDelete
  36. Merhabaa ,
    Seriyi daha önce hiç duymamıştım ama gerçekten ilgimi çekti :)

    monkeyfunky060@gmail.com

    ReplyDelete
  37. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bende katıldım okumayı istediğim bir seri :)
      ozge.naz.sevim@hotmail.com

      Delete
  38. merhaba umarım şans bana güler:
    memnuniyetsizzz@gmail.com

    ReplyDelete
  39. umarım bi kerede şans bana sırıtır:) akinseyma@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. merak ettim kitapları benim olsun :)
    meralumeral@gmail.com

    ReplyDelete
  41. hem de ne iyi ettin yüce gönüllü blogger! ^^
    nur_5047@hotmail.com
    sevgiler :)

    ReplyDelete
  42. Hadi bakalım sansımız bol olsun =)
    buket_nilay_1996@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. blackd534@hotmail.com
    teşekkürler :)

    ReplyDelete
  44. Merhaba takipteyim :)
    plnbb3588@hotmail.com

    ReplyDelete
  45. Bu kitabı çok uzun süredir almayı istiyordum gerçekten de ay inanamıyorum inşAllah bana çıkar ya bu kitapları çok fazla istiyorum :D mine.damar98@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  47. Merhabalar :)

    emineyildiz2015@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Merhaba,

    Ben de varım ki ama!
    abakanermin@hotmail.com :)

    Herkese bol şans, ama en çok da kendime! :))

    ReplyDelete
  49. Katıldım, umudum pek yok ama :)
    tgcylz@hotmail.com

    ReplyDelete
  50. Katıldım
    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Umarım kazanırım.

    haber_akin@hotmail.com

    ReplyDelete
  52. Kazanmayı çoook isterim :)
    japondenizi@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Şartları tamamladığımı düşünüyorum. orsselim@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Herkese bol şanslar :))
    buyulum@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Şartlar tamamdır :)))
    gocmenkiz16@gmail.com

    ReplyDelete
  56. umarım filminden daha güzel bir seridir :)
    nurefsanbatmaz.95@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Herkese bol şans :)
    betul.boga56@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Bakalım bu sefer kazanacak mıyım :))
    analyclassic@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. bakalım şans kimden yana (: deryaalabas@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Kapakları kadar güzel ise bu seri "muhteşem" olmalı.
    buseolcay.h@gmail.com

    ReplyDelete
  61. merhaba çekilişe katıldım,kitap okumayı seven birine en güzel hediye umarım şanslı kişi olurum :)
    handan izmitlioğlu
    siyahbeyaz1512@mynet.com

    ReplyDelete
  62. merhaba şansımı denedim ben de:) aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    ReplyDelete
  63. hediyeye bakkk :D umarım ben kazanırım :D
    arwenfiliz@hotmail.com

    ReplyDelete
  64. Bir serinin tüm kitaplarını çekilişle verenler olarak çok muhtemeşemsiniz. Bir de "kargo ücreti benden" demiş, yerim.
    Bana gelin bebeklerim. BANA GELİN.
    penguenolmakistiyom@gmail.com (e-posta adresim çok normal gerçekten)

    ReplyDelete
  65. merhaba, şartlar tamam :)

    cansus3lin@hotmail.com

    ReplyDelete
  66. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  67. ecrin.serin@hotmail.com
    şansımı denemek istiyorum :)

    ReplyDelete
  68. e mail adresim sanatnehri@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Herkese Bol Şans :)
    oznurozturk.y@hotmail.com

    ReplyDelete
  70. hayırlı akşamlar betulerdem88@gmail.com

    ReplyDelete
  71. MERHABALAR BENDE BLOGUNUZA KATILDIM VE PAYLAŞIMLARDA BULUNDUM
    MUHSİNE DURMUŞ
    https://twitter.com/muhsinedurmus
    https://www.facebook.com/ela.m.durmus
    elaxedit@windowslive.com
    https://plus.google.com/115093176625645731284/posts

    ReplyDelete