Friday, April 12, 2013

Kargo Ne Getirdi?

Bu hafta üç güzel kargo aldım.Biri Altın Bilek Yayınlar'ından, biri Yabancı Yayınları'ndan bir diğeri ise kendi siparişim idi. Her ne kadar siparişimde Shiver kitabının eksikliği ve Matched ile Crossed'ın basım farkı üzse de diğer iki kargoyla şenlendim. Yayınevlerine ne kadar teşekkür etsem az. Yakın zamanda bir kargo daha bekliyorum. Umarım en kısa zamanda o da elimde olur, blogda da paylaşılır tabii.


Sırasıyla, 
  • Yabancı Yayınları'ndan Tatlı Bela
  • Altın Bilek Yayınları'ndan Özgür Ruh Fini
  • Linger
  • Matched
  • Crossed
  • Divergent
  • Insurgent.
Ülkemizde "Eşleşme" ismiyle çıkan Matched'ı okumaya başladım bile! Birden fazla kitap okuyorum şu sıralar, yorumu en yakın zamanda blogda yerini alacak. Ve ve ve... Yukarıdaki fotoğraf içinde bir Blog Tur kitabı gizli olabilir mi acaba? Öğrenmek için takipte kalın!


3 comments: