Friday, April 26, 2013

Ben Şu Sıralar...

Birkaç haftadır hayat biraz yoğunlaştı, kitap okuma hızı dolayısıyla düştü ancak boş durmadım tabii ki, bakalım neler okudum, neler izledim.




Matched

Ülkemizde "Eşleşme" adıyla çıkan kitabı orijinal dilinden aldım ve konusu tam benlik, ilgi çekici ve çok güzel bir anlatıma sahip olmasına rağmen daha yüzüncü sayfaya bile gelemedim!! Büyük ihtimalle bir hafta içinde bitecek, birkaç kitap birden okumak yoğun bir dönemde gerçekten zor.




Le Chic Butik

Okutan Günler Blog Tur için Altın Bilek'in yolladığı Le Chic Butik'i henüz yarıladım, şu ana kadar iyi gidiyor. Eğlenceli bir tarzı var ama benim gibi bir paranormal-distopya-romance bağımlısı olan biri için iki günde bitirilecek tarzdan değil. Yorumum ve daha birçok şey yakında blogda olacak!





Kan Sözü

Evet, evet hala seriyi bitiremedim.İlk üç kitabı bir haftada bitirip "Kan sözünü veriiiin" diye yakınmama rağmen serinin geri kalanını sipariş edemedim. Bugün arkadaşım elinde kitapla çıkageldi, dün almış ve "Al oku bunu!" diye bana verdi. Okuduktan sonra kitaplığımda durması için alacağıma eminim ama bugün elimde olması gerçekten çok hoşuma gitti. Büyük ihtimalle yarın -belki de bugün- başlayabilirim. Adrian ve Dimitri'yi gerçekten çok özledim.



Mary And Max

Mektup arkadaşı olan Mary ve Max'in hayatını konu alan animasyon gerçekten çok hoştu. Zaten animasyonlara bayılan biriyim, filmdeki konuşmalar, müzikler, karakterlerin hayatı etkileyiciydi. Güzel bir film bakanlar için tavsiye edilir. Deniz'in Yorum Durağı onaylı.





The Last Samurai

Ken Watanabe ve Tom Cruise'un oynadığı bir film ne kadar kötü olabilir ki? Ancak film beklediğimin çok ötesindeydi. Gerek konusu, gerek görüntüleri olsun kesinlikle muhteşemdi. İzlenmesi gereken bir film kesinlikle. Ayrıca Tom Curise filmin çekimlerinde iki kez ölüm tehlikesi geçirdiğini biliyor muydunuz? Filmin başında kılıçla boğazının kesildiği sahnede ne dublör var ne de montaj!



My Mad Fat Diary


Şunu belirteyim ki, MMFD Dizimag'de ilk yayınlandığında bir patlama olmuştu, bütün sosyal medya bu diziyi konuşur olmuştu ve açıkçası bundan dolayı hiç izlemek istemedim. Ancak bana kalırsa siz hiç bekletmeden izleyin; çünkü bu kadar övgüyü hak eden bir dizi. Tek kötü yanı 6 bölüm olması. İkinci sezonun 2014'te yayınlanacağından bahsetmek bile istemiyorum. My Mad Fat Diary izlerken kahkaha attıran, arada gözlerinizi dolduran, belki ağlatan bir dizi. Gerçek bir günlükten uyarlama olduğunu da belirteyim, en kısa zamanda almak istiyorum kitabını. 

Son olarak bir Finn gidi koymazsak olmaz tabii. Gerçek günlükte Finn'in yer almaması beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı. Zaten gerçek olamayacak kadar iyi bir oğlandı kendisi.

Bitirdiğim kitapların yorumları ve çok daha fazlası yakında, yeni yazılar için beklemede kalın!

No comments:

Post a Comment