Tuesday, June 11, 2013

Kargo Ne Getirdi? #4

Tam dört gün önce iki adet, birbirinden güzel kargo aldım. Malum bu aralar ülke olarak yoğunuz, yazmaya pek fırsat olmadı.


Önce Yabancı Yayınları'ndan gelen kargoyu yazayım:




Can Dostum, benimde okumayı merakla beklediğim bir sevgi romanı. Bir aralar Susanna Tamaro'nun bir Luisito adında bir papağanla ilgili romanını okumuştum, yine "Bir Sevgi Romanı" başlığı altında. Ne kadar bağlandığımı hatırlıyorum, bu sefer de öyle olacak gibi. Yabancı'ya teşekkürlerimi yolluyorum buradan!






İkinci kargo ise çok sevdiğim Vampirella'dan:




İmkansız Aşklar Evi, konusu gereğiyle ilgilimi çeken bir kitaptı. Vampirella'ya, bana okuma fırsatı tanıdığı için teşekkür ediyorum! Kitabı okuduktan sonra, bir diğer merak ettiğim kitap olan, Zaman Yolcusunun Karısı'nı okuyacağım alabilirsem eğer. Bir klasik haline gelmiş olan kitabı okumadan olmaz tabii.

Bu kadar da değil, Vampirella kitabın yanında küçük sürprizler de hazırlamış; ve ben sürprizlere bayılırım.





Kitaplar ve küçük hediyeler için teşekkürler tekrardan. En kısa zamanda okunacak kitaplar!



No comments:

Post a Comment