Saturday, June 22, 2013

Pek buralarda yokum...

...ama sebebi var tabii. Birkaç gün ilgilenemezsem blogla kötü oluyorum. Kitap okumadığımdan değil, bitirdiğim iki kitap tur kapsamında olduğu için yayınlayamıyorum, diğer okuduğum kitabı da yarım bıraktım sıkıntıdan. Tamamlayıp yorumumu öyle yazmak istiyorum. Zaten anlamışsınızdır, uzun zamandır kitap yorumu yer almıyor blogda. Değişik fikirler üretiyorum sürekli. Online blog tutmayı sevdiğimden, sürekli yazı yazmak doğru geliyor. Takip ettiğim bloglar da güncel oluyor. Yakında turlarla, kitap yorumlarıyla, değişik fikirlerle geliyorum ama. Tatilde olduğum için de boşladım azıcık. İnternet sıkıntısı çekiyorum anlayacağınız. Kıskandırmayı sevmem ama şu an havuz başında kahve yudumlayarak yazı yazıyorum öhehehe. Bu boşluk iyi gelmedi anlaşılan, iyice sönük bişiy oldum çıktım ben. Neyse arkadaşlar, güncel olarak tuttuğum Goodreads hesabımdan takip edebilirsiniz beni her gün. Yazmaya üşendim hesabı, iletişim bölümünden bulabilirsiniz. 
Esen kalın! Yeni yazılar çok yakında.


No comments:

Post a Comment