Saturday, June 29, 2013

Deniz'in Durakları

Uzun bir süredir kafamda olan fikri sonunda hayata geçireceğim. Şöyle ki, her zaman kitaptan başka şeyleri de yorumlamak istedim ve bunları "Şu Sıralar Ben..." başlığı altında yazdım. Ama artık daha kapsamlı bir şeyler yapacağım. Nasıl olacak bu? Bulağı duraklara ayıracağım. Yazdıkça üstte sayfa açacağım, anasayfada hepsini toplu olarak bulabileceksiniz. Film Durağı, Anime Durağı, Dizi Durağı ve Oyun Durağı olacak bir şey olmazsa. Kitap incelemeleri kadar kapsamlı olmayacak tabii. Biliyorsunuz, blogu güncel tutmak istiyorum ve bu aralar kitap okuma alışkanlığım biraz sıkıntıda. Yorumlayacağım kitapları bitirmek bayağı bir zaman alacağa benziyor, bir de daha önce okuduğum bir seriyi okuyorum. Zaman sorun oluyor anlayacağınız. Duraklar yakında (çok yakında) blogda yer almaya başlayacak yavaş yavaş. 
Takipte kalın!

No comments:

Post a Comment