Wednesday, April 16, 2014

Fragman Alarmı: If I Stay/Eğer Yaşarsam

 Beklenen fragman sonunda bizlerle!


Bu sene bir sürü kitap uyarlaması film (özellikle de genç-yetişkin türünden) bizimle buluşuyor. Anlayacağınız, sinemalara kamp kuracağız. 

Birkaç ay önce okuduğum Eğer Yaşarsam/If I Stay'de bu sene izleyeceğimiz filmlerden ve ilk fragmanı yayınlandı bile. Kitabı burada yorumlamış, okurken sevmiş, dört puan vermiştim. Gayet güzel bir kitaptı, ancak ikinci kitap olan Sen Gittiğinde/Where She Went tamamen olağanüstü güzellikteydi. 

"Sometimes you make choices in life and sometimes choices make you."

İlk kitabı okuduğumda, Mia'yı Chloë Grace Moretz değilde başkası canlandırsa falan demiştim, ikinci kitaptaysa filmin çıkmasını hiç mi hiç istememiştim çünkü hiçbir insan benim hayal dünyamdaki Adam'a eş değer olmazdı. Gerçi, fragmanı izledikten sonra düşüncelerim biraz değişti çünkü gerçekten güzel bir film olacağa benziyor, ilk kitapta ağlamamış olmama rağmen filmi izlerken ağlayacakmışım gibi, Chloë Grace şimdi bakınca o kadar da kötü bir tercih olmayabilir; ama ne yazık ki Adam'a hala ısınamadım. Yani tamam, kötü bir oyuncu olmadığı belli ama ne bileyim... belki filmi izlerken severim.

İkinci kitabın filminin çekilip çekilmeyeceğinden, çekilirse kaç yıl bekleyeceğimizden haberim yok ama herhalde yakında bilgi ediniriz. Umalım ki film de fragman kadar güzel olsun, hayal kırıklığı yaşatmasın. 

Fragmanı altta bulabilirsiniz, sizinde beğenmeniz dileği ile,
Mutlu, sanatlı, kitaplı günler!





No comments:

Post a Comment