Friday, October 11, 2013

3. Çekiliş Sonucu

Bir çekilişimi daha sonlandırmış bulunuyorum. Parıl parıl üç kitap, kazanana gönderilmek üzere masamın üzerinde bekliyor. Ayy ben bile heyecanlandım sonuç için.

Öncelikle belirteyim, zorunlu alanları (izleyicim olmak, e-mail yazmak vs...) doldurmayanlar çekilişe dahil olmadılar. Tavsiye gibi alanları boş bırakıp "yaptım" olarak işaretleyenlerin ise o artı puanı sayılmadı.

Daha fazla uzatmadan kazananı açıklayayım bari.



Tebrikler Derya Alabaş!
Kitaplarla birlikte, bir de minik bir paket bekliyor seni.

Kazanamayanlar, tabi ki yılmak yok. Herkese kitap göndermeden çekilişlere son vermeyeceğim, önümüzdeki haftalarda yine çekilişlere yer vereceğim. Bu sefer birkaç seçenek sunan tarzdan bir şeyler yapmayı istiyorum.

Ayrıca yazdığınız, kitaplarla ve blogla ilgili tavsiyeler için de çok teşekkürler. Yeni bir "alınacaklar listesi" oluşturdum ve çok yakında yeni bir blog temam olacak. Becerebilirsem yani, blog temasının nasıl düzenlendiğiyle ilgili en ufak bir fikrim olmadığını söylesem?

Hepinize iyi bayramlar, dokuz günlük tatilin tadını çıkartın!

1 comment:

  1. Derya Hanım tebrikler :) Size de çekiliş için tekrar teşekkürler kazanma ihtimali bile güzeldi :)

    ReplyDelete