Saturday, February 28, 2015

Mart Ayı, Harry Potter Ayı


Harry Potter, herkesin aklına kazınmış bir seri. Ben de, eksik olan son üç kitabı da tamamladıktan sonra kendime bir mart ayı hedefi koydum: yedi kitabı birden okumak. Aslında, bu tarz TBR denilen şeyleri yapmam, aklıma ne gelirse okurum ama bu ay böyle olsun istedim ve Hogwarts'a tekrardan dalmak gibi bir hedefim var.

Dersler nedeniyle tüm seriyi mart ayı içerisinde bitirebilecek miyim bilemiyorum, ama umarım hepsini okuyabilirim. Ardından, yeni kitaplarla tekrar sizinle olacağım. Kitap yorumu olmasa da, daha farklı yazılarla da mart ayı içerisinde sizinle olmaya çalışacağım.

Herkese sihirli, güzel bir gün dilerim!
Yeni yazılarda görüşmek üzere.

1 comment:

  1. Bitirebildiniz mi? :)
    Yorumlarinizi da paylasirsaniz severek okurum. Su anda ilk 3 kitabin film karsilastirmalarini kendi sitemde yayinladim. Elimdeki kitap bitince 4e gececegim ve tum serinin karsilastirmasini yayinlamayi dusunuyorum, ben zamana yaydim. Kitaplari ya da filmleri sayfanizda yorumlarsaniz okuyacagim. Sevgiler.

    ReplyDelete