Thursday, February 26, 2015

Kargo Ne Getirdi? Bir Karışık Yazı

Normalde, küçük alışverişler yaptığımda bir yazı yazmıyorum. Ne var ki, bu hafta üç adet kargo aldım. Biri okuoku'dan, biri İdefix'ten, bir diğeri ise Amerika'dan geldi. Ben de kitaplığıma katılan bu kalabalık grubu  sizinle paylaşayım dedim.

İlk önce sevgili Catherine Fisher'ın yolladığı kitap ile başlayayım. Kendisi ile iletişimdeydik ve bana bir kitabını yollamayı uygun görmüş. Kesinlikle çok sevimli, çok tatlı bir insan Catherine. Incarceron'u okumadığımdan, ilk önce onu alıp sonra bana yolladığı Sapphique isimli romana başlayacağım. Ama en kısa zamanda okumayı hedefliyorum. Kitaplar da en az yazar kadar tatlıdır bence!

İkinci kargo İdefix'ten idi. Yine az kalsın Yurtiçi Kargo'nun kurbanı oluyordum ve kitaplar geri gidiyordu. Keşke ikinci bir kargo seçeneği olsa ve ben de Yurtiçi'ne mahkum kalmasam...

İdefix'ten YKY kampanyası için alışveriş yaptım. Aslında uzun bir süre kitap alma gibi bir planım yoktu ama indirimlerden faydalanmak gerekir.

  • Kürk Mantolu Madonna,
  • Yükseltin Tavan Kirişini Ustalar,
  • Zümrüdüanka Yoldaşlığı, 
  • Melez Prens, 
  • Ölüm Yadigarları idi aldığım kitaplar.

 Eksik Harry Potter koleksiyonumu tamamlamış, Sabahattin Ali ve J.D. Salinger'dan birer kitap daha almış oldum. Gayet mutlu bir alışverişti.

okuoku'dan gelen kargo ise şöyle:

  • Anna, Kan Giyinmiş Kız,
  • Postacı Kapıyı Çalmayacak,
  • Tutkulu Notalar,
  • Göremediğimiz Tüm Işıklar,
  • Ölü Canlar,
  • Bülbülü Öldürmek,
  • Uluma ve Öteki Şiirler,
  • Orhan Veli: Bütün Şiirleri. 

Açıkçası bu alışveriş çok alelacele oldu. Sitedeki indirimleri kaçırmak istemediğimden biraz kitap bakınmıştım, ancak bir şey bulamamıştım. Sonra, "şu Postacı Kapıyı Çalmayacak neydi ya?" dedim ve bir göz atayım dedim. Sonra gördüm ki... bu kitap... Love Letters to the Dead'miş. Ya Martı sen ne yapıyorsun acaba? Love Letters to the Dead ilk çıktığı andan itibaren "okumalıyım" diye yırtındığım bir kitap ve ben yayın haklarının satın alındığından haberdar olsam da Türkiye'de çıktığını duymamışım. Neden? Çünkü kitap saçma sapan bir kapakla ve tuhaf bir isimle çıktı. Umuyorum ki çevirisi güzeldir ve beni Türkçe'sini aldığıma pişman etmezler... Bu kitabı almam gerektiği için, kargo bedavaya gelsin diye birkaç kitap doldurdum. Anna Kan Giyinmiş Kız ve Tutkulu Notalar sadece indirimde olduğu için aldığım kitaplar; ama oldukça beğenilmişler. Hayal kırıklığına uğratmasınlar lüten... Bülbülü Öldürmek, Uluma, Göremediğimiz Tüm Işıklar çok heyecanlı olduğum kitaplar. Ölü Canlar ve Orhan Veli: Bütün Şiirler ise merakımın ürünü olarak geldiler.

Evet, böylece bir sürü yeni kitap edinmiş oldum ve okunacaklar birikti de birikti. Şimdi oturup hepsini okumak gerek! En kısa zamanda, kitapların yorumları ile sizi dönebilmek ümidiyle..

Mutlu günler!

No comments:

Post a Comment