Wednesday, August 28, 2013

Okuma Seti

Young-Adult Başlangıç Seti adlı yazımda bahsetmiştim yanınızda bulundurmanız gerekenleri. Kitaba henüz başladığım için ağlamayacağımı umarak, yanıma mendil ve aç olmadığım için de yiyecek almadım; ancak diğer bütün temel ihtiyaçlar yanımda!

Hazır fotoğrafı yanınlamışken Ejderin Aşkı'ndan da biraz bahsedeyim. Biliyorsunuz, bu aralar biraz kitap okuma sıkıntısı çekiyordum. Neyseki bu sorun Ejderin Aşkı ile kaybolacak gibi. Kitabı uzun zamandır okumak istiyordum, ancak hep ertelemiştim. Birkaç saat önce, içimden gelen bir dürtüyle başladım kitaba. Henüz 60.sayfasındayım ancak kitap okuma alışkanlığımı geri kazanmam için gayet iyi bir başlangıç oldu.
Ayrıca bir şey belirtmek istiyorum, kitabı alırken hakkında bildiğim tek şey ejderleri konu alan fantastik bir kitap olduğu idi. Hakkında pek fazla araştırma yapmamıştım. Kitabın bir Adult Romance olduğunu öğrenince biraz sarsıldım. Pek fazla takipçisi olmadığım bir tür, ancak kitapların kapağının böyle olmadığına eminim. Beni bu kapakla tuzağa düşürdün Ephesus.

No comments:

Post a Comment