Wednesday, August 28, 2013

Dizi Dizi Tavsiye: Bölüm 2

Beğenmiş olduğunuzu umduğum Dizi Dizi Tavsiye yazısının ikinci bölümüyle karşınızdayım. Sonbahar sezonu da yaklaşırken, sıcak mı soğuk mu belli olmayan havalarda izlemekte fayda olan dizileri sıralayayım hemen.

My Mad Fat Diary
Facebook sağolsun, çoğu insanın artık izlediği dizi. Ülke de nasıl bir patlama yaşandı anlamadım. E böyle popüleritesi olan bir şeye de önyargılı yaklaşmak normal tabii.

 
Daha öncelerde, bir yazımda bahsetmiştim MMFD'den. Ancak böyle bir yazı yazmışken tekrardan dile getirmemek olmaz dedim. 

Bu diziyi gerçekten çok seviyorum. Oturup bir daha izleyesim var. Gerçek bir günlükten esinlenilmiş olan dizi, Rae adlı bir kızın öyküsünü konu alıyor. İsmi gibi deli bir dizi, çok güldürüyor aynı zamanda göz dolduruyor. Dizinin en kötü yanı ise ilk sezonunun sadece 6 bölümden oluşuyor olması. İkinci sezon 2014 Ocak ayında yayınlanacak, yanılmıyorsam sekiz bölüm. Bir yıl beklemek son derece acı verici ancak değecek gibi.

Skins
Ah... bir zamanlar manyağı olduğum dizi. İzlememiş olsanız bile mutlaka bir yerlerde repliklerini, giflerini görmüşsünüzdür. O kadarı yetmez! İzleyin.

İzleyin, ancak şuan toplam 7 sezon olan dizinin ben sadece ilk dört sezonunu, yani ilk iki seriyi izledim. Şimdi şöyle anlatayım, her iki sezon bir arkadaş grubunu ele alıyor ve her bölüm bir ya da kişiye odaklanıyor. İlk bölümler ya da sezon finalleri genellikle bütün grubu işliyor.

Size tavsiye ettiğim kısım, özellikle ilk iki sezon. Sonra diğer sezonları asla izlemek istemeyeceksiniz, dizi bittiği için yıkılacaksınız birkaç gün sonra "of bari şu yeni karakterler kim bakayım" diye izleyeceksiniz diğer sezonu. İlk grubu diğer hepsine ne olursa olsun tek geçerim, ancak dizi bütün sezonlarıyla güzel. Ne anlatıyor? Derseniz... dizi de gençlerin problemlerini görüyoruz. Bir o kadar bize uzak, bir o kadar bize yakın karakterler var. Diziyi izlerken pembe bulutlardan uzaklaşıyor, homoseksüellik, hastalıklar, kötü aile ilişkileri, uyuşturucu, seks, narsizm gibi şeylerin içine dalıyoruz. İngiltere'de gerçek hayatın yüzünü görüyoruz.



Modern Family
Aldığı ödüllerle ilgimi çekmişti bu dizi ve izledikten sonra gördüm ki ödüller hak eden seriye gitmiş.

Tam bir aile komedisi diyebilirim. Deli bir aileyi izlemek her zaman güzeldir, komiktir, eğlencelidir. Ve sevilir. Bütün özellikleri taşıyan Modern Family her ailenin bir hikayesi vardır tarzı bir başlıkla kapılarını açıyor. 
Artık izleme fırsatı bulamıyorum pek, ancak izlediğim zamanlarda gayet keyifli vakit geçirmiştim. 3 farklı aileyi, e haliyle 3 farklı yaşam tarzını ele alıyor Modern Family. Ancak hepsi, bir yerde tek bir aile. Onları öyle görmek bizi de üç kat mutlu oluyoruz tabii.

Gayet günlük, yemek yerken izlenecek tarzda, stres attıran bir dizi. Problemleri unutturmak için bire bir.



WEEDS
Tamam, tamam kabul ediyorum bu diziye başlamamın tek sebebi Hunter Parrish idi. Ancak hiç pişman olmadım. 
Hepimizin merak ettiği, "Sıradan bir anne nasıl uyuşturucu satıcısına dönüşür?" sorusunun cevabını buluyoruz dizide. Peki... tabii ki böyle bir soruyu merak ediyor falan değiliz. Ancak izlerken fark ediyorsunuz ki, sorunun cevabı oldukça komik ve izlemelikmiş. Yine farklı problemler, yine farklı bir Amerikan evine konuğuz. 
  
2005 yılında startı veren dizi, geçen sene 8. sezon ile son buldu. Gayet uzun, keyifli bir dizi yani. İçinde bir de yakışıklı var. Ooo izlemeyelim de ne yapalım? Tam bir sonbahar dizisi. Yaklaşan okul günlerinde de süper gider.


Tavsiyeler tabii ki burada bitmedi. Hiç ara vermeden yeni yazılarla geliyorum.


TTa

No comments:

Post a Comment