Wednesday, August 21, 2013

Nerelerdeydim?

Merhaba, uzun bir süredir bloga uğrayamıyordum. Bilirsiniz, daha önce birçok kez güncel blog tutmayı sevdiğimden bahsetmiştim; ancak yazın işler pek istediğim gibi olmadı. Çoğu kişinin aksine ben, yazın kendime daha az vakit bulabilen bir insanım. Özellikle kitap okumaya vakit bulamıyorum. Evde pek vakit geçirmediğimden kitap okumak epey zor oldu. İlk iki ay pek sorun olmasa da son haftalarda kitap dünyasından uzaklaştım bayağı. Ne yeni çıkan kitapları takip edebildim, ne blogumla ilgilenebildim ne de kitap okuyabildim. Kitap yönünden verimsiz haftalardı anlayacağınız. Ama artık değişiyor neyseki.

 Son haftalar belki kitap okuyamadım, ama bol bol film izledim. Filmlerle ilgili yorumlarımı derleyip en kısa zamanda paylaşacağım. Aynı zamanda bir kitaba da başladım. Ne zamandır okumak istediğim ve okumaya başladığım anda beni kendi diyarına hapseden bir kitap:
 
Amerikan Tanrıları, hayran olduğum Neil Gaiman'ın kaleminden. Sadece bu kitapla bile ne kadar usta olduğunu anlayabilirsiniz. Kitapla ilgili ara ara paylaşımlar yapabilirim. Uzun bir kitap, bitirmem zaman alabilir diye düşünüyorum. Eylül ayında umarım okuma hızımı geri kazanır, o zamana kadar da blogu toplamış olurum. Bugünden itibaren, güncelliğe tam gaz devam anlayacağınız. Belki bir kitap çekilişi bile gelebilir?

No comments:

Post a Comment