Sunday, November 9, 2014

Seri Tanıtımı: Ten Tiny Breaths



Birkaç gün önce incelemesini yaptığım, aynı zamanda aranızdan 3 kişiye de hediye edeceğim On Küçük Nefes (inceleme ve çekiliş için tıklayın), dört kitaplık bir serinin ilk romanı. Diğer kitaplar da ilk kitap kadar ilgi çekici ve güzel gibi görünüyor; ben de bundan dolayı seriyi beraber tanıyalım dedim.


İkinci kitap:
One Tiny Lie
 

On Küçük Nefes'te bol bol gördüğümüz, Kacey'nin kız kardeşi Livie'yi konu alıyor, tabii çocukluğunu değil, gençlik halini Kendisi ilk kitapta tam bir iyilik meleği ve zeki bir kız idi. Onun büyümüş, üniversiteli olmuş ve aşka düşmüş halini görmeyi çok çok isterim açıkçası. 
Serinin ikinci kitabının Kacey'nin kız kardeşiyle devam etmesi demek sanırım biraz da içerisinde Kacey ve Trent içermesi de demek. Bu da eşittir kitap okunmalı.



Üçüncü Kitap: Four Seconds to Lose

Serinin üçüncü kitabı, yine On Küçük Nefes'te gördüğümüz ve kişiliğinden dolayı sevdiğimiz (en azından benim sevdiğim) Cain'in etrafında dönüyor. Cain, Four Seconds to Lose'da yirmi dokuz yaşında ve kendisi bir striptiz kulübü sahibi; ancak bu işin içinde olmak her erkeğin hayal ettiği gibi bir şey değil. Polisle, yönetimle, parayla boğuşan Cain'in hayatı, Charlie isimli yirmi iki yaşındaki kızın girmesiyle birden bire değişiyor.




Dördüncü Kitap: Five Ways to Fall

Mor saçlı, sivri dilli Reese MacKay'i ve profesyonel bir futbolcu olmayı amaçlayan Ben Morris ikilisini anlatıyor Five Ways to Fall. 
Ben, ilk kitapta gördüğümüz Penny's çalışanının ta kendisi; karizmatik, eğlenceli ve kendisi belayı seviyor, özellikle bela güzel bir kızsa. 





Kısaca üzerinden geçecek olursak Ten Tiny Breaths serisi tanıdık olduğumuz karakterlerin çevresinde dönüyor ve kendi hikayelerini daha da yakından görme fırsatı buluyoruz böylece. Serinin devam kitaplarının Goodreads puanı, On Küçük Nefes'inkinden bile yüksek -ki ilk kitabın puanı 4.21- ve her kitap başarılı bir okuyucu kitlesine sahip. Eh, hal böyle olunca benim de içimdeki merak kabarıyor ve oturup yayınevinin diğer kitapları çıkarmasını bekliyor oluyorum.

İlk kitabı sevenler ve daha fazlasını arayanlar, elinizde üç güzel kitap okuma fırsatı daha var! New Adult türü romance sevenler, sizi güzel okumalar bekliyor.

No comments:

Post a Comment