Saturday, March 30, 2013

Tag: Kapak Avı

Vampirella'nın hazırladığı Tag'e (biraz geç olsa da) bende katılmak istedim. İşte benim kitaplığımdan yakaladıklarım!



Kapakta vahşi bir hayvan (kurt, yarasa, kaplan, tarantula vs.)
Ejderha sayılıyor değil mi? Yitik Ayın Ejderhaları (Weis&Hickman)

Kapakta bir çiçek/bitki
Gri Gölgelerin Arasında  (Ruta Sepetys)

Kapakta yakışıklı biri
Pepe'nin yakışıklı bir model olduğunu kabul ediyorum. Obsidiyen (Jennifer L. Armentrout)

Kapakta bir filmden kare ya da bir film afişi
Hem filmini, hem kitabını sevdiğim; Gir Kanıma (John Ajvide Lindqvist)

Kapakta doğa manzarası (deniz, göl, dağ vs.)
Geyikler olduğuna göre orman olduğunu tahmin ettiğim Rüya Avcısı (Stephan King)

Kapakta zor durumda biri (ağlıyor, düşüyor, kaçıyor vs.)
Kaçıyor! Zaman Hırsızı (Clive Barker)

Kapakta dövmeleri olan biri
Dövmeye girerse... Vahşi (P.C Cast-Kristin Cast)

Kapakta bir ulaşım aracı (araba, bisiklet, otobüs vs.)

Kanatlar ulaşım aracı sayılsaydı sanırım 10 tane vardı ama... Bir gemi! Beyaz Gemi (Cengiz Aytmatov)

Kapakta bir kitap/kitaplık/kütüphane
Bir kitap. Spiderwick Günceleri Esrarengiz Köşk (Holly Black)

Kapakta bir metropol (yüksek binalar, şehir merkezi vs.)

Divergent/Uyumsuz (Veronica Roth)

Kapakta kan damlaları

-Henüz kitaplığımda yok ama- Alice Ölüler Diyarında (Mainak Dhar)

Kitaplığındaki en güzel 3 kapak

Olamaz, en zor sorulardan biri. Sevdiğim rastgele 3 kapak söyleyip kurtulayım: Safkan , Fısıltı, Gir Kanıma.

Kitaplığındaki en kötü kapak

Türkiye'de çok iyi kapaklar çıkaramadığımız doğru, yine rastgele bir seçimle Vampir Akademisi (Richelle Mead) -Türkçe Edisyon- diyorum. 


1 comment:

  1. kesinlikle Vampir Akademisi'nin Türkiye edisyonun kötü olduğu konusuna katılıyorum! O kapak ne öyle o.o Spiderwick günlüklerini nasıl unttum ben :O

    ReplyDelete