Saturday, March 30, 2013

Okunacaklar Listesi

Uzun zamandır almak istediğim bir kaç kitabı listeleyeyim dedim. O kadar çok okunacak kitap var ki hangisine öncelik vereceğime karar veremiyorum! Alttaki listeden ileride göreceğiniz incelemeler hakkında bilgi edinmiş de olacaksınız.

Elimde olan, okumak istediğim kitaplar :

  • Güç Yüzüklerine Dair (J.R.R TOLKIEN)
  • Masallar (J.R.R TOLKIEN)
  • Göz (Stephan King)
  • The Lightning Thief / Şimşek Hırsızı (Rick Riordan)
  • Ve DeliDolu yayın evinden gelen Gri Gölgelerin Arasında (Ruta Sepetys) -Yayın evine bir kez daha teşekkürler!
Alışveriş Sepetindekiler :




  • Yerdeniz (Ursula K. Le Guin)
  • Duman ve Kemiğin Kızı (Laini Taylor)
  • On İki (Jasper Kent)
  • Bana Dokunma (Tahereh Mafi)
  • Zehir Ustası (Maria V. Synder)
  • Cam Şato (Sarah J. Maas)
  • Karanlık Sular (Fiona Paul)
  • Tanrı (Jennifer L. Armentrout)
  • Yerkara (Brodi Ashton)
  • Alice Ölüler Diyarında (Mainak Dhar)
  • Karanlığa Doğru (Francis Knight)
  • Öp Beni Öldüresiye (Kolektif)
  • Bildirge (Gemma Malley)
  • Çirkinler (Scott Westerfeld)
  • Benim İçin Öl (Amy Plum)
Listenin bir bölümü böyle, sizce önce hangilerini okumalı?

2 comments:

  1. Lightning Thief diyorum tabi ki! :D PJO serisi çok iyidir.

    ReplyDelete