Friday, January 3, 2014

Üç Gün Gecikmeli Yeni Yıl Yazısı

Dolu dolu bir yıl oldu benim için 2013.
Öncelikle bir blog sahibi oldum, kitapların dünyasına daldım.
Daha çok film izledim, sektörü yakından takip ettim.
Bir sürü insanla tanıştım, hiç umulmayacak insanlarla konuştum.
Farklı müzikler dinledim, konserlere gittim.
İlkleri yaşadım, fazlasıyla eğlendim.
Dostlar edindim, anlattım, dert dinledim.
Sokaklara çıktım, direndim...

Her şeyiyle unutulmayacak anılara sahip bir yıl geçirdim. Ama son aylarda, çok yoğun zamanlar yaşadım ve görebildiğiniz üzere bloga bakacak, adam gibi kitap okuyup yorumunu çıkartacak zamanım olmadı. Bulduğum iki boş zamandan birinde dışarıda, birinde uyku halindeydim. Sürekli "kitapsızlık bitiyor!" deyip, bir kitap bitirip sonra tekrar aynı döneme sürükleniyorum. Önümüzdeki iki haftayı atlatırsam şayet, bloga eski sıklıkla yazı yazacağıma eminim. Gördüğünüz gibi, bu da bir yeni yıl yazısı olamadı. Ne beğendiğim kitapları listeledim, ne bir şey...  Bari hedefim bu tarz bir yazı yazmak olsun. Ama önce bol bol kitap okumak olsun.

2014, umarım herkes için daha iyi olur. Nice yeni yıllara o zaman?

No comments:

Post a Comment