Saturday, October 4, 2014

Etkinlik: Book Challenge Tag

Sevgili Naz'lı Kitaplık, beni Book Challenge Tag'e etiketlemiş. Kendisine buradan bolca teşekkürler!


Book Challenge Tag'de altı adet soru bulunuyor ve bence hepsi eğlenceli. Etkinlikleri seven biri olarak hemen atlayıp yaptım bende tabii. Sorular biraz zor olsa da...


1-) İlk Hayranlığım

Luisito: Bir Sevgi Öyküsü.

Açıkçası, ilk hayranlığım bu mu çok emin değilim. Şeker Portakalı ya da Zaman Hırsızı, hatta Spiderwick serisi olması da mümkün. Çocukken okuyup sevdiğim çok kitap var. Ama Luisito daha ilk basıldığında bana gelmişti ve kitaba takık olduğumu hatırlıyorum, defalarca okumuştum. Çok tatlı bir hikayeydi. Hatta altını çizdiğim ilk kitaptır. Bunun için Luisito diyorum.


2-) Favori Serim

Açlık Oyunları, Yüzüklerin Efendisi, Penryn & The End of Days...


Bu soruya tek bir cevap verebileni ayakta alkışlıyorum. Benim o kadar çok ki... aklıma gelen ilk üçü sıraladım. Sanırım bende en iz bırakanlar bunlar ama çok çok sevdiğim bir sürü seri var. (Ölümcül Oyuncaklar, Harry Potter, The Wolves of Mercy Falls gibi) hangisini söylesem bilemedim ama siz bu üçünü alın.



3-) Favori Kitabım

Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın, Otomatik Portakal, The Perks of Being a Wallflower ve
Çavdar Tarlasında Çocuklar.

Okuduğum stand alone kitap sayısı, seri kitaplarından daha azdır ama hep çok güzel kitaplara denk geldim ve bu da favori listemi kalabalık yapıyor. Önümüzdeki aylarda favorilerime yeni kitaplar eklenecek gibi; ama bu kitaplar hep çok sevdiklerim olarak kalacak. Hepsi mükemmel. Aralarından en sevdiğimi seçmek çok çok zor. 


4-) Favori Erkek Karakterim

Finnick Odair (Açlık Oyunları)

Blogumun takipçisi olan herkes Finnick aşkımı bilir. Hemen hemen her bayan kitapsever gibi ben de birazcık (aslında bayağı) fangirlüm. Bundan dolayı karar vermek zor tabii, ama Finnick bende biraz başka. Açlık Oyunları'nı okuyan herkes neden böyle olduğunu anlar zaten. Favori erkek karakterlerim arasında bir de Penryn&The End of Days serisinden Raffe girebilir. Bir de Çavdar Tarlasında Çocuklar'dan Holden. Ama Finnick daha özel olduğundan, bu başlığa en çok yakışan isim de o.


5-) Favori Bayan Karakterim
Katniss, Penryn.

Aslında bunun üzerinde pek düşünmedim. Belki daha iyi, daha karakteristik kızlar vardır ama ben young-adulttan ilerliyorum ve aklıma gelen ilk iki isim Katniss ve Penryn. İkisi de kendine yetebilen, ailesini korumak için gözü kapalı can verebilecek savaşçı kızlar. İkisini de çok seviyorum tabii ki.


6-) Favori okuma saati

Gece

Aslında her saat okurum. Ama kafamda bir şey olmadığında, günlük işlerimi tamamladıktan sonra akşam saatlerinde yayıla yayıla kitap okumanın verdiği keyif bir başka oluyor. Yazın genelde gün batımı saatleri idealim, diğer mevsimler geceyi tercih ediyorum. 





Bir etkinliğin daha sonunda gelmiş bulunuyoruz böylece. 20 kişiyi etiketlemem gerekiyormuş ama bunun için çok üşengecim, beni takip eden herkes bu tagi yapabilir!

Yeni bir yazıda görüşmek üzere, özgür günler!

No comments:

Post a Comment